Informujemy, że strona www.multicooker.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. OK, zamknij
800 800 191 — Infolinia sklepu czynna: 8:00-16:00 (połączenie bezpłatne) — Infolinia sklepu czynna: 8:00-16:00 (połączenie bezpłatne)

Jak złożyć zamówienie?

  • Zamówienie towaru za pomocą infolinii sklepu

    Dokonując zamówienia przez telefon otrzymasz bezpłatną pomoc naszych konsultantów i uzyskasz odpowiedź na każde interesujące Cię pytanie. Nasi pracownicy podpowiedzą Ci, jaki model towaru odpowiada wszystkim Twoim potrzebom, pomogą dobrać akcesoria dodatkowe, sfinalizować zamówienie, wyjaśnią warunki płatności i dostawy.


    • Infolinia sklepu: 800-800-191 (połączenie bezpłatne)
      Infolinia sklepu czynna od 08:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku.
  • Samodzielne zamówienie towaru na stronie

    Zarejestruj się na stronie, aby otrzymać dostęp do szeregu funkcji: śledzić stan zamówienia, w dowolnym momencie przeglądać historię zakupów, korzystać z dodatkowych opcji na swoim koncie.

    Za złożone zamówienie można zapłacić w ciągu 5 dni. Wpływ środków na rachunek sklepu może przedłużyć się do 5 dni.

    Zamówienie odbywa się w następujący sposób:

    • 1

      Wyszukaj towar w Katalogu, wybierz kolor urządzenia, jeżeli istnieje taka opcja i wybierz sposób realizacji zamówienia.

    • 2

      Wybierz sposób realizacji zamówienia.

      2.1 Po dodaniu produktu DO KOSZYKA, możesz kontynuować zakupy na stronie klikając przycisk KONTYNUJ ZAKUPY. Możesz od razu przejść DO KASY, czyli złożyć zamówienie na wybrane produkty.

      2.2 Kliknij przycisk KUP. Zostaniesz automatycznie przeniesiony do KOSZYKA, gdzie możesz zmienić ilość zamawianego towaru, korzystając z przycisków „plus” i „minus”. Koszt zakupu zostanie automatycznie przeliczony.

    • 3

      Towary dodatkowe możesz dodać do koszyka klikając przycisk DODAJ.

    • 4

      W celu sfinalizowania zamówienia uzupełnij wszystkie wymagane pola.

    • 5

      Na podany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz informację z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Towar otrzymasz w ciągu 24h. Status zamówienia możesz sprawdzić w zakładce ZAMÓWIENIA. Dostęp do niego uzyskasz po zalogowaniu się na swoje konto na naszej stronie. Twój login to nazwa przed "@", hasło otrzymasz na e-mail, który podałeś podczas realizacji zamówienia.

  • Program Ochrony Kupujących PayU

    Wszystkie transakcje w sklepie Multicooker.pl przeprowadzane za pośrednictwem serwisu PayU biorą udział w Programie Ochrony Kupujących. Działa on podobnie jak odpowiednie programy na Allegro, Ceneo i iStore. Z programu mogą skorzystać wszyscy kupujący, którzy zapłacili za dany towar kontem PayU lub też zarejestrowali się na PayU zgodnie z informacją zawartą w podsumowaniu płatności, bezpośrednio po dokonaniu tej płatności. 


    Program Ochrony Kupujących pozwala na odzyskanie pieniędzy w przypadku, kiedy do kupującego nie dotarł zakupiony towar lub otrzymany towar znacznie różni się od opisu w ofercie. Program Ochrony Kupujących pozwala odzyskać nawet do 10 000 PLN.


    Więcej o Programie Ochrony Kupujących przeczytasz tutaj.

Znaleziono 0 jaj oraz 0 Króliki! Twój rabat — 0%!