Jak złożyć zamówienie?

Samodzielne zamówienie towaru na stronie

Jeżeli chcą Państwo uzyskać dostęp do szeregu opcji dodatkowych – śledzenie stanu zamówienia i przesyłki, przeglądanie historii zakupów w dogodnym dla siebie czasie, korzystanie z dodatkowych serwisów na koncie, prosimy zarejestrować się na stronie sklepu. Towar mogą zakupić Państwo również bez konieczności rejestrowania się. Jeżeli złożyli Państwo zamówienie, ale zdecydowali się dokonać płatności w późniejszym terminie, gwarantujemy rezerwację towaru. Informacja o nieopłaconym zamówieniu jest przechowywania przez okres 10 dni.

Za złożone zamówienie można zapłacić w ciągu 5 dni. Wpływ środków na rachunek sklepu może przedłużyć się do 5 dni.

Finalizacja zamówienia odbywa się w następujący sposób:

1. Prosimy wyszukać w Katalogu towarów interesujący Państwa towar w pożądanym kolorze.

2. Następnie należy kliknąć na przycisk „KUP”.

3. System automatycznie przeniesie Państwa do „Koszyka”, gdzie mogą Państwo zmienić ilość zamawianego towaru, korzystając z przycisków „plus” i „minus”. Koszt zakupu zostanie automatycznie przeliczony, uwzględniając wszystkie możliwe zniżki.

4. Jeżeli dokonują Państwo zakupu w ramach jednej z akcji promocyjnych z wykorzystaniem kodu, prosimy o skorzystanie ze specjalnego formularza do wprowadzenia kodu i naciśnięcie przycisku „Przelicz”.

5. Następnie należy kliknąć przycisk „Złożyć zamówienie”, wprowadzić wszystkie niezbędne dane i wybrać sposób zapłaty i dostawy.


Program Ochrony Kupujących PayU

Wszystkie transakcje w sklepie multicooker.pl przeprowadzane za pośrednictwem serwisu PayU biorą udział w Programie Ochrony Kupujących. Działa on podobnie jak odpowiednie programy na Allegro, Ceneo i iStore. Z programu mogą skorzystać wszyscy kupujący, którzy zapłacili za dany towar kontem PayU lub też zarejestrowali się na www.payu.pl zgodnie z informacją zawartą w podsumowaniu płatności, bezpośrednio po dokonaniu tej płatności. 

Program Ochrony Kupujących pozwala na odzyskanie pieniędzy w przypadku, kiedy do kupującego nie dotarł zakupiony towar lub otrzymany towar znacznie różni się od opisu w ofercie. Program Ochrony Kupujących pozwala odzyskać nawet do 10 000 PLN.

Więcej o Programie Ochrony Kupujących przeczytasz tutaj.