Informujemy, że strona www.multicooker.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. OK, zamknij
800 800 191 — Infolinia sklepu czynna: 8:00-16:00 (połączenie bezpłatne) — Infolinia sklepu czynna: 8:00-16:00 (połączenie bezpłatne)

Płatności

Płatności w sklepie www.multicooker.pl są realizowane za pośrednictwem firmy PayU S.A.

Klient może wybrać następujące formy płatności:



  • Przelew elektroniczny

    Po wybraniu tej formy płatności Klient zostaje przekierowany na stronę internetową firmy PayU S.A. Płatność odbywa się za pomocą predefiniowanego formularza przelewu (dane do przelewu są wypełniane automatycznie), który należy autoryzować. Kwota jest natychmiast weryfikowana i przelewana na konto sklepu. Po pomyślnej weryfikacji przelewu sklep realizuje zamówienie. Klient otrzymuje wiadomość e-mail z powiadomieniem o przyjęciu płatności.

    Rodzaje przelewów elektronicznych:

    • przelew automatyczny – poniższe banki weryfikują przelewy automatycznie, 24 godziny na dobę:

    • przelew półautomatyczny – poniższe banki weryfikują przelew tylko w określonych godzinach pracy:

  • Karta płatnicza

    Sklep akceptuje następujące karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro.

    Po wybraniu tej formy płatności Klient zostaje przekierowany na stronę internetową firmy PayU SA. W formularzu należy wpisać numer karty kredytowej, kod cvv (3 cyfrowy kod znajdujący się na odwrocie karty), datę ważności karty oraz (w niektórych przypadkach) numer PESEL.

    Płatności kartą kredytową są realizowane w trybie Protected Payment, co oznacza, że PayU S.A. przejmuje odpowiedzialność za transakcje dokonane przy użyciu kradzionych lub zagubionych kart płatniczych. Status transakcji przekazywany jest do sklepu po pozytywnej dodatkowej weryfikacji płatnika. Gwarantuje to bezpieczeństwo sklepu oraz jego Klientów. Weryfikacja może trwać do 24 godz.

  • Przelew na konto

    Po wybraniu tej formy płatności Klient zostanie przekierowany na stronę z formularzem do uzupełnienia danych do przelewu. Należy zwrócić uwagę na tytuł przelewu. Czas realizacji zamówienia może zostać wydłużony do momentu zaksięgowania płatności. Po pomyślnej weryfikacji przelewu zamówienie jest dalej realizowane. Klient otrzymuje wiadomość e-mail z powiadomieniem o przyjęciu płatności.

  • Gotówka przy odbiorze

    Przy odbiorze zamówienia Klient uiszcza opłatę gotówką. Sklep nie czeka na weryfikację płatności i od razu wysyła zamówienie. Czas realizacji zamówienia jest podobny do płatności przelewem bezpośrednim. Po wybraniu tej formy płatności Klient otrzymuje wiadomość e-mail z powiadomieniem, że zamówienie kiedy zostałon wysłane.

  • Raty

    Sklep oferuje zakupy w formie ratalnej. Po wyborze tej formy płatności Klient zostaje przekierowany na stronę internetową firmy PayU S.A. Firma PayU S.A. jest w tym wypadku operatorem oferującym pożyczki partnera pożyczkowego, tj. banku Alior Bank S.A. Czas oczekiwania na decyzję kredytową wynosi kilkanaście minut. Po pozytywnej weryfikacji wniosku kredytowego informacja jest przesyłana do sklepu, a zamówienie zostaje przekazane do dalszej realizacji. Klient otrzymuje wiadomość e-mail z informacją o przyjęciu wpłaty.


    • Podmiotem udzielającym pożyczki, określanej jako Raty PayU jest partner pożyczkowy – Alior Bank SA.
    • Decyzja pożyczkodawcy jest dostępna online w kilkanaście minut.
    • Minimalna kwota pożyczki to 300 PLN, maksymalna – 20 000 PLN.
    • Klient może wybrać dowolną liczbę rat miesięcznych (od 3 do 36). Okres kredytowania wynosi od 3 miesięcy do 3 lat.
    • Do wypełnienia wniosku kredytowego są wymagane następujące dokumenty: dowód osobisty, dane zakładu pracy (nazwa, adres, telefon) oraz okres zatrudnienia, a także wysokość dochodu netto.
    • Okres oczekiwania na decyzję o przyznaniu pożyczki wynosi do kilkanaście minut (wyjątek stanowią godziny nocne oraz dni wolne od pracy).
    • W przypadku odrzucenia wniosku kredytowego Klient ma możliwość wyboru innej formy płatności.
    • Do pomyślnej weryfikacji jest niezbędny prawidłowo wypełniony wniosek oraz przelew potwierdzający w wysokości 1 (jeden) PLN (kwota jest zwracana).
    • Jeśli w czasie wypełniania wniosku sesja wygaśnie, należy złożyć zamówienie ponownie, a stare anulować.

    Więcej o płatności ratalnej PayU można przeczytać tutaj.

Znaleziono 0 jaj oraz 0 Króliki! Twój rabat — 0%!