Informujemy, że strona www.multicooker.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. OK, zamknij
800 800 191 — Infolinia sklepu czynna: 8:00-16:00 (połączenie bezpłatne) — Infolinia sklepu czynna: 8:00-16:00 (połączenie bezpłatne)

Dostawa

W sklepie internetowym www.multicooker.pl są dostępne wyłącznie produkty znajdujące się w magazynie. Dzięki temu zamówienia są wysyłane w ciągu 24 godzin.

Sprzedaż wysyłkowa odbywa się wyłącznie na terytorium Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD POLSKA SP Z O O. Sklep nie realizuje zamówień zagranicznych.

  • Koszty wysyłki

    Niezależnie od formy płatności przy zamówieniu powyżej 200 zł dostawa gratis!

  • Czas realizacji zamówień

    Na czas realizacji zamówienia składa się:


    • czas zaksięgowania wpłaty;
    • czas dostawy przez firmę kurierską.

    Zamówienia złożone do godz. 12:00 oraz opłacone przelewem bezpośrednim (pay-by-link) lub płatne gotówką przy odbiorze są wysyłane w ciągu 24 godzin. Wysyłka pozostałych zamówień jest wydłużona o ok. 24 godz. (przy płatności kartą kredytową) lub kilkadziesiąt minut (przy płatności ratalnej).

    Czas dostawy, liczony od momentu wydania przesyłki firmie kurierskiej, wynosi do 24 godz. Firma kurierska zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu dostawy do 48 godzin.

    Realizacja zamówień zarówno przez sklep, jak i przez firmę kurierską odbywa się w dni robocze. Zamówienia złożone w weekend oraz w piątek po godzinie 12:00 będą realizowane w poniedziałek.

    Przesyłki są nadawane z dodatkową usługą PDI w ramach której kurier konktaktuje się z odbiorcą przesyłki przed jej doręczeniem. Po nadaniu przesyłki adresat otrzymuje wiadomość sms z informacją o planowanym doręczeniu. SMS zawiera również inne informacje, np. o wysokości kwoty pobrania. W dniu dostawy kurier telefonicznie uzgadnia z odbiorcą porę doręczenia przesyłki. Podczas rozmowy odbiorca może wskazać inny adres doręczenia niż w liście przewozowym. Jeśli doręczenie przesyłki pod inny adres jest realizowane przez kurierów z tego samego terminala, nie są naliczane dodatkowe opłaty.

  • Status zamówienia

    Klient jest informowany o statusie realizacji zamówienia na adres poczty elektronicznej, który został podany przy rejestracji lub składaniu zamówienia. Klient otrzymuje wiadomości o przyjęciu zamówienia do realizacji, weryfikacji płatności, przekazaniu paczki kurierowi (z numerem listu przewozowego oraz linkiem do strony internetowej, na której można śledzić przesyłkę).

Znaleziono 0 jaj oraz 0 Króliki! Twój rabat — 0%!